SkiWorld.org.ua

активный отдых в Карпатах и горнолыжных курортах Украины и Европы

У Львові на 5% збільшилась кількість туристів


2013-11-05 11:40:01 UTC

Кількість туристів до Львова збільшилась на 5%, – стверджують в туристично-інформаційному центрі. В порівнянні з минулим роком з вересня до жовтня кількість туристів до Львова збільшилась на 5%. Деталізують «КарпатиІнфо».

З вересня до 20 жовтня 2010 року до Центру туристичної інформації звернулося 2 тис. 286 туристів. Найбільше відвідувачів було з Польщі, Німеччини, Великобританії та Росії. В цьому році у Львові покращують туристичну інфраструктуру. В місті встановлюють вказівники на основні об’єкти туристичного інтересу: пам’ятки архітектури, музеї, церкви та інші цікавинки міста. Загалом буде встановлено 100 таких вказівників на території історичного ареалу міста. На вказівниках двома мовами вказаний напрямок до об’єкту та розміщена піктограма об’єкту. Така робота проводиться в рамках проекту «Cтворення міської інформаційно-туристичної інфраструктури у Львові».

Як зазначив у коментарі Петро Нагірний, вказівники будуть розташовуватися на тих перехрестях, де вони найбільш необхідні. «У центрі міста є карти, а на околицях центру найбільш потрібні такі вказівники. Для прикладу, вказівники будуть розташовані на вул. Кривоноса, на площі Данила Галицького (поблизу вул. Підвальної), на вул. Дорошенка, на перехресті просп. Свободи та вул. П. Беринди. Ми намагалися підібрати такі місця для цих стовпчиків, щоб вони не заважали руху пішоходів. Всього буде 100 таких стовпчиків із 800 вказівниками», – розповів Петро Нагірний.

«Розробляючи дизайн, ми розуміли, що робимо перш за все функціональний елемент середовища, який повинен подати людині потрібну інформацію у потрібний час. Одже, туристичні вказівники мають бути: зрозумілими для максимальної кількості аудиторії, тобто для іноземних туристів, яких у Львові близько 30% від загальної кількості людей. Далі знаки мають добре співвідноситись з міським середовищем та легко впізнаватись. Найголовніші вимоги – довговічність, тобто стійкість до механічних пошкоджень та погодних умов, та економічність – вартість виготовлення вказівників та їх підтримки у функціональному стані повинна бути якнайменшою. І звичайно вказівники мають бути виготовлені в одному стилі з іншими елементами туристичної системи», – розповів про роботу над вказівниками автор дизайну вказівників Петро Нагірний.

До слова, за період з червня до серпня 2010 року до Центру туристичної інформації звернулося 6 тис. 501 турист з більш ніж 45 країн світу. 34% звернень надійшло з України (більшість з Києва, Харкова). 66% звернень було від туристів з інших країн світу. Найбільше – з Польщі (21%), Німеччини (8%), США (7%), Росії (6%), а також з Франції, Великобританії, Чехії, Канади, Данії, Італії, Швеції, Японії та інших країн.

Чтобы оставить отзыв, вам необходимо зарегистрироваться